Til dig der vil købe en robotplæneklipper
Tilvælg ekstra garanti
og mere service
Foretrækker du på klassisk vis at købe din robotplæneklipper, vil vi anbefale at du tilkøber nogle af vores gode service ydelser: Warranty Plus og/eller vinter service/opbevaring. Så er du sikker på, at der er taget godt hånd om din robotplæneklipper.
Husqvarna: Warranty Plus
3 års ekstra garanti
Som privatforbruger, kan du tilkøbe en udvidet garanti på yderligere 3 år til din Automower, så du foruden den obligatoriske garanti på 2 år får i alt 5 års reklamationsret.
Denne udvidede garanti hedder Warranty Plus, og er din sikkerhed for en udvidet garanti, hvis din robotplæneklipper går i stykker grundet defekter i materialer eller udførelse, som det står angivet i Husqvarnas Vilkår og Betingelser for den udvidede garanti. Dermed kan du som forbruger få ro i sindet i yderligere 3 år.
Warranty Plus forudsætter at du som kunde, årligt får lavet service på din robotplæneklipper hos en autoriseret Husqvarnaforhandler, som fx Motorcentrum. Dette er ikke inkluderet i prisen på Warranty Plus, men er selvfølgelig noget vi altid står klar til at hjælpe dig med.
Du skal dog være opmærksom på, at det er produktgarantien der forlænges. Sliddele og batteri er bl.a. ikke inkluderet.
Servicepakke: Guld, sølv eller bronze
Vinteropbevaring og forårsklargøring
Når sommeren går på hæld, og din robotplæneklipper har været i brug for sidste gang, tilbyder Motorcentrum at servicere og opbevare den henover vinteren. Sådan sikrer du, at robotplæneklipperen opbevares optimalt og er 100% i form, til når foråret melder sig, og du er klar til at tage den i brug igen.
Vi har opdelt vores vinterservice i tre forskellige pakker: Guld, Sølv og Bronze – alt efter, hvad dit og din robots behov er. Er du i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os. Så finder vi sammen den rette løsning.
Guld
Kr. 2.095,-
Vinteropbevaring GULD:
- Afhentning af maskinen når græssæsonen er slut
- Adskillelse af maskinen
- Kontrol af indvendig elektronik (fugt)
- Forsegling med nye pakninger
- Software opdatering
- Funktionstest i Husqvarna Autocheck
- Udskrift af testrapporten
- Rengøring af maskinen
- Udskiftning af knive og knivbolte
- Kontrol af bevægelige dele
- Opbevaring af maskinen hele vinteren
- Løbende opladning af batteriet
- Udbringning, opstart af maskinen når græssæsonen starter
OBS: Pristillæg hvis der er tale om en 4-hjulstrukken maskine
Sølv
Kr. 1.595,-
Vinteropbevaring SØLV:
- Adskillelse af maskinen
- Kontrol af indvendig elektronik (fugt)
- Forsegling med nye pakninger
- Software opdatering
- Funktionstest i Husqvarna Autocheck
- Udskrift af testrapporten
- Rengøring af maskinen
- Udskiftning af knive og knivbolte
- Kontrol af bevægelige dele
- Opbevaring af maskinen hele vinteren
- Løbende opladning af batteriet
OBS: Pristillæg hvis der er tale om en 4-hjulstrukken maskine
Bronze
Kr. 1.095,-
Vinteropbevaring BRONZE:
- Software opdatering
- Funktionstest i Husqvarna Autocheck
- Udskrift af testrapporten
- Rengøring af maskinen
- Udskiftning af knive og knivbolte
- Kontrol af bevægelige dele
OBS: Pristillæg hvis der er tale om en 4-hjulstrukken maskine
Vi står altid klar med rådgivning på specialistniveau
Vi giver dig overblikket over de bedste anbefalinger, når man overvejer at købe en robotplæneklipper, så du kan træffe den rigtige beslutning. Vi står selvfølgelig også klar i butikken, hvis du hellere vil rådgives af os personligt.
Kig forbi hos Motorcentrum
Stagehøjvej 5, 8600 Silkeborg
Tlf.: 86 81 37 00
E-mail: info@motorcentrum.dk

Vi står selvfølgelig også altid til rådighed hvis du har brug for hjælp til: Installation, rådgivning omkring brug, fejlfinding og reparation
Motorcentrum er
Husqvarna Pro Partner
Derfor kan du forvente en højere grad af service, ekspertise og support
Vi har ekspertise inden for alle Husqvarna-produkter og kan give dig professionel rådgivning og hjælpe dig med at vælge det rette produkt til dine behov og budget. Vi kan yde dedikeret kundesupport og hjælpe dig med eventuelle spørgsmål eller problemer, du måtte have med dit Husqvarna-produkt.